Nákupní košík
Potřebujete poradit? Nastavit jako výchozí stránku prohlížeče Přidat mezi oblíbené položky Napište nám Mapa knihkupectví Vytisknout stránku

Český jazyk pro 3. ročník ZŠ, brožovaná

VydavatelNakladatelství ALTER S.r.o.
AutorDvorský Ladislav, Lovis-Milerová Kateřina,
Ean9788072452392
ISBN-
Expedice1-3 dny
Hodnocení
Rate pointRate pointRate pointRate pointRate point
Kategorie

Ostatní výuka jazyků

Sleva12%
Cena po slevě84 Kč s 10% DPH (76 Kč bez DPH)
Učebnice obsahuje základní mluvnické učivo – seznamuje s psaním párových souhlásek uvnitř slov, se stavbou slova a s vyjmenovanými slovy (pomocí obrázků a žertovných říkadel usnadňuje jejich nácvik). Dále se zabývá slovními druhy a některými jejich kategoriemi. Samostatně pojednává o slovech souznačných, protikladných atd. Kapitoly o slohu pomáhají rozvíjet vyjadřovací schopnosti žáků, vybíráme z nich např.: nácvik psaní dopisu, vyprávění, popis, sestavování osnovy textu. Součástí učebnice jsou i souborné testy a přehledné tabulky probraného učiva.
Počet stran:138
Rok vydání:2013
Dostupnost:> 100 ks
Vazba:Kniha, paperback
Hmotnost:264 000 g
Rozměry:230 x 165 mm
Komentáře ke zboží Český jazyk pro 3. ročník ZŠ, brožovaná

K tomuto zboží ještě nenapsal nikdo komentář. Buďte první

Kontaktujte nás

Potřebujete další informace, konzultaci odborníka, či pomoc při výběru zboží?

Ikona - telefon +420 530 334 537
Ikona - email info@knihkupectvi.cz
Levné knihy
Více informací o Pracovní sešit k Čítance 5/1 pro 5. ročník ZŠ
Pracovní sešit k Čítance 5/1 pro 5. ročník ZŠ
Staudková Hana, Špika Miroslav,13 Kč

Více informací o Zeměpis - Světadíly
Zeměpis - Světadíly
Krausová Marie, Kraus Petr,22 Kč

Tento díl učebnice je výrazně aplikační. Vše, čemu se žáci naučili v prvních třech dílech, včetně soustavné práce s mapou, využijí při poznávání světadílů. Obsahuje kartonovou přílohu a seznam internetových odkazů.

Více informací o Zeměpis - Společenské složky krajiny

Učebnice získala ocenění "ZLATÁ SCHOLA NOVA 2004". Učebnice vychází z nejnovějších geografických poznatků a výzkumů. Její metodické zpracování plně respektuje požadavky na aktivní samostatnou práci žáků a vede je k efektivní práci s informačními ...